שיווק שותפים (affilate marketing): כל מה שאתם צריכים לדעת | wealth

שיווק שותפים (affilate marketing): כל מה שאתם צריכים לדעת

שיווק שותפים

קבלו תוכן אקסלוסיבי כל שבוע, הירשמו לניוזלטר

מאז שהספר 4 שעות עבודה בשבוע יצא לאור, נראה שהמטרה של כולם נהייתה זהה.

לקום בבוקר, לפתוח את המחשב ולראות משהו בסגנון הזה:

רווחים שיווק שותפים

הכנסה פסיבית.

זה החלום, נכון?

להרוויח כסף בזמן שאתם ישנים.

עבור 99% מהאנשים, שיווק שותפים הוא הדרך בה הם נכנסו לתחום הדיגיטל.

הרעיון מאחורי זה הוא רווח מעמלות. אם יש לכם מוצר ואתם רוצים למכור יותר, אתם יכולים להציע למשווקים אחוזים מהרווח (תמריץ כספי) לכל סגירת לקוח שהם יוצרים דרך מערכת לשיווק שותפים. אם אין לכם מוצר ואתם מחפשים דרך להרוויח כסף מהבית, אפשרות נוספת היא לשווק מוצר שלדעתכם נותן ערך ותוכלו להרוויח אחוזים מכל מכירה שמתבצעת דרככם.

במדריך הבא נבחן לעומק את התחום של שיווק שותפים ונבין איך להתחיל להתעסק בשיווק שותפים ולהצליח. מוכנים?

תוכן עניינים

הגדרה

ההגדרה הכי טובה למה זה שיווק שותפים נכתבה ע"י פט פלין:

שיווק שותפים אומר להרוויח עמלה משיווק מוצרים של אנשים אחרים או חברות. אתה יכול למצוא מוצר שאתה אוהב, לשווק אותו לאנשים אחרים ולהרוויח חלק מהרווח מכל מכירה שמתרחשת מהפניה שלך.

קיימים 3 גורמים עיקריים שמעורבים בכל מכירה שמתבצעת בשיווק שותפים: הסוחר, המשווק והלקוח.

3 גורמים שיווק שותפים

הסוחר: בין אם מדובר במוכר, בחנות, במותג או במפעל. זהו הגורם האחראי על ייצור המוצר. זה יכול להיות חברה גדולה, כמו אלקטרה, מותג כמו בילבונג או יוצר קורס דיגיטלי. כל מי שמוכר מוצר.

המשווק: משווקים נעים מעצמאים ועד לחברות שזו המקצועיות שלהם. עסק לשיווק שותפים יכול להרוויח החל מכמה אלפי שקלים למאות אלפי שקלים בכל חודש.

התפקיד של המשווק הוא לשכנע את הלקוחות שקיים ערך למוצר של החנות כדי שהם ירכשו אותו, לגרום להם לשלם.

זה יכול להיות על ידי בניית בלוג וכתיבת ביקורות למוצרים עם לינק אפליאציה, או אתר שלם שמפרסם מוצרים שימושיים:

(This is why I'm broke – אחד הבלוגים הכי מצליחים בתחום השיווק שותפים)

הלקוח: הלקוח גורם למערכת שיווק השותפים לעבוד. ללא קונים,אין מכירות, אין עמלות ואין רווחים להתחלק בהם.

תפקידו של המשווק הוא למכור ללקוח דרך הערוץ שהוא חושב שיזרים את מספר המכירות הגבוה ביותר, בין אם לדעתו מדובר בפרסום ברשתות החברתיות, שלטים דיגיטליים או דרך קידום אורגני בגוגל באמצעות בלוג.

אם הלקוח יודע שהוא חלק ממערכת לשיווק שותפים או לא,זה תלוי במשווק.

חלק מהמשווקים מעדיפים להיות אמיתיים עם הלקוחות ואומרים להם שמדובר בלינק אפילייט, אבל חלק לא

הם נוטים לפרסם את לינק האפילייט דרך שירות לקיצור לינקים, כדי לטשטש את העובדה שהם מרוויחים מהעניין.

רשת לשיווק שותפים: רוב המדריכים אינם מכלילים את הרשת כגורם במערכת לשיווק שותפים. אבל, אני מאמין שמדריך לשיווק שותפים צריך לכלול גם את הרשתות, בגלל שברוב המקרים, הרשת מחברת בין המשווק לסוחר.

בזמן שבאופן טכני אתם יכולים לפרסם קורס דיגיטלי של אדם אחר ולתאם איתו את הרווחים באופן פרטני, ניתן להשתמש ברשתות לשיווק שותפים כמו סקינדו, קליק-און או ClickBank ולאפשר להם לנהל את התהליך ולמצוא את המשווקים עבורכם.

רשת לשיווק שותפים משמשת כמאגר שמכיל מספר רב של מוצרים שהמשווק יכול לבחור לפרסם.

בתחום של שיווק מוצרים כמו ספרים, אביזרים, צעצועים, נוי לבית וכו', רשת השותפים הגדולה ביותר בתחום, בפער עצום, היא אמזון. תוכנית השותפים של אמזון מאפשרת לכם לשווק כל מוצר שמוצע למכירה באתר שלהם ולקבל אחוזים מכל מכירה שמתבצעת דרך לינק האפילייט שלכם.

כולם יכולים להירשם ולייצר לינק אפילייט ייחודי לכל מוצר באמזון. אם מתבצעת רכישה דרך הלינק שלכם, תרוויחו עמלה בגין המכירה.

עכשיו, כשהבנתם את הבסיס לשיווק שותפים, בואו נבחן איך אתם יכולים להתחיל כבר היום ולהקים עסק לשיווק שותפים לגמרי בעצמכם.

סקירה כללית

כמו שאמרתי, קיימים שני צדדים לשיווק שותפים שתוכלו לבחור ביניהם, בהנחה שאתם לא מתכוון לבנות רשת לשיווק שותפים…

אתם יכולים לבחור להפוך לסוחרים ולתת למשווקי שותפים לשווק את המוצר שלכם, בתמורה לתמריץ כספי (אחוזים מהמכירות שמתבצעות בזכותם).

או, שאתם יכולים להחליט להיות משווקי שותפים למוצר או מספר מוצרים ולשווק אותם ללקוחות, בתמורה לעמלה בגין כל מכירה שמתבצעת דרך לינק האפילייט שלכם.

בזמן שרוב האנשים בוחרים להפוך למשווקי שותפים שהיא הדרך הפשוטה יותר בתחילת הדרך מבין השניים. קשה לייצר תנועה שתספק לכם משכורת מכובדת זה משהו שלא יקרה בקלות.

זו הסיבה שאנחנו עכשיו נבחן ביחד את ה4 השלבים הבסיסיים שעליכם לבצע על מנתלהתחיל להרוויח כסף בתור סוחרים או בתור משווקי שותפים במהירות.

איך אתם יכולים להפוך לסוחרים ב4 שלבים

אם אתם מעוניינים להפוך לבעלים של תוכנית לשיווק שותפים ואז להרוויח כסף מכך שמשווקי שותפים מפרסמים את המוצר שלך ברשתות ומתחלקים איתך ברווחים, קיימים 4 שלבים, שהם לא פשוטים, שעליכם לבצע

ראשית, צריך להיות לכם רעיון למוצר. אני אראה לכם מספר דרכים בהם תוכלו לחשוב על רעיון כזה שעתידו להצליח המבוסס על מוצרים שכבר פופולריים.

השלב הבא הוא, לאמת את הרעיון שלכם. אתם יכולים פשוט להתחיל ולהתחיל להפוך את הרעיון למציאות. אבל, מה אם לא קיים שוק למוצר? מה אם זה בכלל לא מעניין אנשים? רעיון הופך לרעיון טוב רק אם אנשים מוכנים לשלם עליו.

בשלב השלישי, עליך לבנות את המוצר. מאחר שייצור מוצרים פיזיים גורר השקעות גבוהות וסיכון רב שנעדיף לא לקחת בתחילת הדרך, אני אראה לכם כיצד לבנות את המוצר הדיגיטלי שלכם. זהו המקום הטוב ביותר להתחיל מאחר שבדרך כלל כל מה שנדרש ממכם זה זמן ומעט כסף.

בסופו של דבר, לאחר שהמוצר שלכם נמצא באוויר, הגיע הזמן למצוא משווקים אשר יפרסמו את המוצר שלכם ויספקו מכירות וכאן נעזר ברשתות לשיווק שותפים.

בואו נתחיל!

שלב 1: למצוא רעיון מנצח

אנשים תמיד אומרים שקשה לחשוב על רעיון טוב. זה לא. לחשוב על רעיונות זה קל.

אבל, אם אתם חושב שהרעיון שלכםצריך להיות הכי מקורי ולהיווצר דרך המוח הגאוני שלכם, זה יהיה קשה.

אם אתם רוצים להרוויח כסף, אסור לכם להתאהב ברעיון שלך.

במקום, פשוט תסתכלו על מוצרים ושירותים שכבר עובדים לאנשים. בחנו כיצד אתם יכולים להציע משהו טוב יותר, מוצר שפותה בעיה בוערת. 

כמובן, תמיד תוכלו לבחור בתחום שאתם מתעסקים או כזה שמושך אותכם.

הדרך הכי טובה לבצע מחקר נכון היא באמצעות Buzzsumo שמראה את הטרנדים הנוכחיים, על בסיס שיתופים ברשתות החברתיות.

בואו נבחן מקרה לדוגמא, נגיד שאתם אבא שעובד מהבית או אמא, רק לשנייה.

אולי הרעיון שלכם הוא קשור למוצר שעוזר לבצע חלק מהמטלות בבית. לדוגמא, שואב אבק רובוטי.

עכשיו, נכנס לאמזון ושם נמצא את הביקורות של המוצרים המובילים בתחום במטרתה  למצוא בעיה שנוכל לפתור, ואז נחפש מוצר שפותר את הבעיה הזו.

שלב 2: אימות הרעיון

כדי להמנע מהוצאות מיותרות על פיתוח מוצר שאף אחד לא מוכן לשלם עליו, עליכם לבדוק שקיים קהל שמוכן לשלם על המוצר.

איך עושים את זה?

תתחילו מכתיבת המודל העסקי הבא:

  • מי הם הלקוחות שלך? אם התשובה שלכםהיא "כולם", מצפה לכםהרבה עבודה. התשובה צריכה להיות ספציפית. לדוגמא, עם הלקוח שלכם הוא מתחום העסקים, ענו על השאלות הבאות: איזה סוג של עסקים? מהו גודל העסק? בשוק ספציפי? מי הם הלקוחות של העסק?
  • מהי הבעיה שהמוצר פותר? המון יזמים חושבים קודם על המוצר – הם דואגים למאפייני המוצר, השקת המוצר ואז מתפלאים למה המוצר שלהם מתקשה לקבל חשיפה. ההצעה שלי היא ראשית כתבו את הבעיה שאתם רוצים לפתור. כך, תוכלו לבדוק האם הלקוחות גם נתקלים בבעיה הזו. ויותר חשוב, האם הלקוחות חושבים שזו בעיה ששווה לפתור.
  • כיצד המוצר פותר את הבעיה? לאחר שבחנתם את הבעיה, הגיע הזמן לעבור למוצר. איך פתרון הבעיה יהפוך את החיים של הלקוחות לטובים יותר? זה יגרום להם להרוויח יותר כסף? להיראות יותר טוב?
  • מהם המאפיינים העיקריים של המוצר? המאפיינים צריכים לפתור בעיות ספציפיות. אני ממליץ לכם בתחילת הדרך לפתור בעיה אחת (אשר יענה לקהל יעד קטן יותר) ורק כאשר תראו שקיים ביקוש למוצר, רק אז תשדרגו את המוצר.

 

אוקיי, מה עכשיו?

אני ממליץ לכם להתחיל מלשאול אנשים שאתם מכירים – חברים, אנשים מהעבודה, משפחה ומנטורים. החסרון כששואלים אנשים שאתם כבר מכירים היא שהם לא תמיד יגידו את האמת במלואה בגלל שהם לא ירצו לפגוע בכם. 

'למה?' היא השאלה החשובה ביותר. בעזרתה תוכלו לכוון ולהבין את עומק הבעיה של הלקוחות שלכם.

בנוסף, הצטרפו לקבוצות בפייסבוק שנוגעות למוצר שלכם, תציעו את המוצר ותראו האם קיים ביקוש.

שלב 3: בניית המוצר

קיימים עשרות שלבים לבניית מוצר וזה לא מדריך מהסוג הזה, אני אפנה אותכם למאמרים רלוונטים:

המאמרים הללו מהווים נקודת התחלה מצויינת. בניית מוצר דיגיטלי היא פשוטה ביותר, מאחר שהיא רק דורשת זמן והשקעה כספית נמוכה יחסית.

ברגע שהמוצר מוכן לשיווק, הגיע הזמן לפתוח תוכנית שיווק שותפים למוצר.

שלב 4: חיפוש משווקי שותפים לתוכנית

העניין הטכני הוא פשוט.

אם אתם משתמשים בוורדפרס, תוכלו להשתמש בתוסף AffilateWp וגם בכלים כמו Gumroad וDpd שמתאימים לכלל סוגי האתרים, כך תוכלו לנהל בקלות את משווקי השותפים שלכם ותוכלו לעקוב אחרי המכירות שמתבצעות דרכם בתהליך.

החלק הקשה בתהיך הוא מציאת משווקי שותפים שיש להם קהל אשר מתעניין במה שיש לכם להציע.

חפשו בגוגל, יוטיוב, אינסטגרם וטיקטוק מובילי דעת קהל בתחום שלכם, צרו איתם קשר והציעו להם לשווק את המוצר שלכם בתמורה לאחוזים ממכירות.

ככל שהמוצר שלכם פונה לקהל ספציפי יותר, כך יהיה לכם קל יותר למצוא משווקי שותפים.

שלחו להם מייל, תציגו את עצמכם ואת המוצר שלכם ותשאלו האם הם מעוניינים לשתף פעולה.

טיפ למתקדמים: חלוקה של 50-50  עם המשווק היא נפוצה מאוד בתחום המוצרים הדיגיטליים, מאחר שאין לכם הוצאות נלוות.

בהתחלה, רק תנסו למצוא משווק אחד לשתף איתו פעולה, תוכלו לשנות את חלוקת האחוזים והפרטים הנלווים לאחר מכן, החלק החשוב הוא תתחילו!

בכל מקרה, תוכלו להתחיל גם בתור משווקי שותפים.

איך אתם יכולים להפוך למשווקי שותפים ב4 שלבים

קיימים 4 שלבים שתוכלו ליישם החל מהיום כדי להתחיל את המסע שלך בתור משווקי שותפים בהצלחה.

ראשית, עליכם לסקור מוצרים בנישה שלך. תוכלו לעשות זאת בערוץ יוטיוב, בלוג או אפילו באינסטגרם ובטיקטוק.

לאחר מכן, עליכם לאסוף רשימת מיילים, כדי שתוכלו ליצור קשר עם הקהל שלכם בכל זמן שתחפצו.

בשלב ה3, תוכלו להפיק וובינר על מנת למכור למספר רב של אנשים בזמן קצר, על הדרך תאספו מיילים חדשים לרשימת התפוצה וגם תייצרו תוכן חדש.

ובסוף, ברגע שהעסק שלכם מתחיל להזרים כסף, תוכל להרחיב את התזרים העסקי ע"י שימוש בPPC.

שלב 1: סקרו מוצרים

קל יותר להתחיל כמשווק שותפים בגלל שאתם מדלגים על השלבים של בניית מוצר דיגיטלי שלוקח המון זמן ודורש ידע.

אתם כבר משתמשים במגוון מוצרים, זה לא משנה איזה מוצר – כל מה שנותר לכם הוא להתחיל ולדבר על זה בפומבי (ברשתות החברתיות בעיקר).

כל המוצרים מוכרים.

באמת.

אפילו של הבחור הזה, שסוקר מכוניות על שלט:

שיווק שותפים בערוץ יוטיוב

אם אתם אוהבים לקרוא, סקרו ספרים:

שיווק שותפים סקירת ספרים

הערה: סקירת המוצרים שעובדת הכי טוב היא השוואת מוצרים. לדוגמא, חפשו בגוגל "מייבשי השיער הטובים ביותר":

חשוב שהסקירות שלכם יעזרו וייתנו ערך לגולשים, אחרת אנשים יבחינו מיד שאתם רק מנסים לעשות עליהם כסף קל.

כאשר תכתבו סקירות לבלוג, תוכלו להשתמש בלינק אפילייט למוצר אותו אתם משווקים.

תוכל לזהות אותם בבלוגים אחרים ע"י "…./ref" או "….aff?", בסוף הלינק.

לינק אפילייט

{ככה תדעו שמדובר בלינק אפילייט}

כדאי להתחיל פשוט הירשמו לתוכנית השותפים של אמאזון וצרו את לינק האפילייט שלכם לאיזה מוצר שתבחרו ותרוויחו עמלה בכל פעם שתתבצע רכישה דרך הלינק שלכם.

אבל, אם אתם סומכים על זה שאנשים ישתמשו בלינק אפילייט שיהיה בסקירות שלכם, זה אומר שתצטרכו המון תנועה לאתר כדי להרוויח סכומים גבוהים.

אך, אם תמצאו דרך לדבר עם הקהל שלכם ישירות, תוכלו לשווק להם מה שתרצו, ולא רק שהם יגיעו לאתר לכם.

כאן מגיע השלב ה2.

שלב 2: בנו רשימת תפוצה (מיילים)

אימייל הוא עדיין ערוץ השיווק הטוב ביותר כיום, אז אל תפספסו אותו!

אני אראה לכם 3 דרכים פשוטות לאסוף מיילים מהגולשים באתר:

דרך 1: Hello Bar

תוכלו לשים בבר העליון שבאתר קריאה לפעולה לגולשים. ברגע שמישהו מבקר באתר שלכם, הוא קודם כל רואה את הבר העליון.

בו תוכלו להציע ספרון חינמי או סרטון סקירה ייחודי.

בר עליון בפעולה באתר ספורטיבי:

בעת לחיצה על הבר העליון, תפנו אותם לדף אחר או פופאפ שם הם יוכלו להכניס את המייל שלהם בתמורה לתוכן ייחודי/הנחה.

דרך 2: פופאפ

תוכלו להשתמש בפופאפ אשר מופעל כאשר אנשים מתכוונים לצאת מהעמוד. זה פופאפ שמופיע באתר כאשר הגולש מתכוון לצאת מהאתר.

הפופאפ מופעל כאשר העכבר של הגולש נמצא בחלק העליון של הדפדפן כשהוא גולש באתר.

אנחנו משתמשים בזה בwealth:

פופאפ wealth

אבל, גם תוכל להפנות את האנשים ישירות למגנט לידים שתפקידו לאסוף ללידים.

דרך 3: סיידבר

המן בלוגים לא משתמשים נכון או לא משתמשים בכלל בסיידבר, שיכול להועיל מאוד לגולשי האתר ולכם.

אנחנו ממליצים להציע לגולשים משהו בחינם (מדריך חינמי, הנחה או תוכן אקסלוסיבי) בתמורה לכתובת המייל שלהם.

סיידבר שיווק שותפים

{דוגמא לסיידבר מוצלח מהאתר של דניאל זריהן}

מאחר שאתם תאספו את המיילים סביב נושא מאוד ספציפי והרשימה תהיה ממוקדת, כמו המלצות על המייבשים הטובים ביותר, סוחטי-המיץ, רחפנים, מכונות הכביסה וכו'. אתם לא צריכים רשימת תפוצה שכוללת מספר רב של אנשים כדאי להצליח למכור להם.

אפילו אם רשימת התפוצה שלכם מונה פחות מ500 אנשים, אתם תצליחו למכור.

כדאי לשים לב שאתם שולחים לקהל שלכם מספר מיילים בשבוע, ולא רק שאתם נזכרים פעם בחודש.

הערה: אל תשלחו רק מיילים שיווקים שיגרמו בסוף לאנשים להסיר את עצמם מרשימת התפוצה, שלחו להם מיילים מלאים ערך מדי שבוע.

איך לבנות רשימת תפוצה איכותית לעסק שלכם: המדריך למתחילים

עכשיו שיש לכם רשימת תפוצה שגדולה מ500 אנשים, אתם שולחים להם מיילים מדי שבוע ומצליחים למכור להם, הגיע הזמן לשלב הבא:

שלב 3: הפקת וובינר

וובינרים הם כלי מדהים.

דמיינו שאתם רוצים לקנות מקרר חדש.

מה שגורם לכם לרצות לקנות את המקרר זה יותר:

  1. סקירה חיובית על המוצר בבלוג?
  2. לראות איך המקרר באמת עובד בוידאו?

ברור שהדרך ה2!

בעזרת שימוש בכלי, כמו וורדפרס, תוכלו ליצור דף נחיתה פשוט בו אנשים יוכלו להירשם לוובינר.

לא יודעים להשתמש בוורדפרס? בדקו את הקורס לבניית אתרים תוך 30 יום.

וובינר שיווק שותפים

{אני משתמש בוורדפרס גם על מנת לבנות דפי נחיתה}

שווקו את הוובינר ברשתות החברתיות לפחות שבוע לפני מועד הוובינר.

לאחר מכן, תוכלו בקלות לארח את הוובינר בZoom על מנת לבצע שידור חי למשתתפי הוובינר.

וובינר מהווה כלי מצויין למכירה, בעזרתו תוכלו להראות לקהל שלכם את המוצר שאתם משווקים בשידור חי ולענות על כל השאלות שיש להם.

אתם יכולים:

  • להציג את מאפייני המוצר הייחודיים
  • להראות את אופן השימוש במוצר
  • לדבר על היתרונות והחסרונות של המוצר
  • לספר לאנשים על ההיסטוריה שלכם עם המוצר וכיצד הוא עזר לכם

ועוד המון.

שיתוף לינק האפילייט בסוף הוובינר מהווה שיטת מכירה פשוטה אשר תזרום לכם בקלות מאחר שדיברתם כרגע במשך שעה שלמה על המוצר, לכן זה לא ירגיש ללקוח שאתם מנסים למכור לו בכוח.

טיפ למתקדמים: יש לכם אפשרות להשיג מהחנות קופון מיוחד לקהל שלכם? אם תספרו להם שאתם מתכוונים להציג את המוצר שלהם בפני מאות אנשים, ברוב הפעמים הם ישמחו לתת לכם קוד קופון מיוחד אשר יעודד אנשים לבצע רכישה.

שלב 4: מודעות ממומנות

ברגע שהעסק שלכם לשיווק שותפים מתחיל לייצר הכנסה קבועה, זה הזמן להתרחב ולהשתמש בפרסום ממומן.

לא אראה לכם כאן כיצד לעשות זאת, תוכלו להסתכל כאן על מידע רלוונטי על שיווק בפייסבוק ושיווק בגוגל, אבל זכרו: התחילו להשתמש בפרסום ממומן רק ברגע שיש לכם שיטה מוכחת למכור (משפך שיווקי שעובד).

המרות (מכירות) הם כל מה שחשוב.

תוכלו להשתמש בפרסום ממומן כדי:

  • לגרום לאנשים להצטרף לוובינר
  • להגדיל את רשימת התפוצה שלכם
  • למכור יותר
 

עכשיו, מספר האנשים שרוכשים ישר לאחר שקראו את הסקירה שלכם הוא נמוך יחסית, אז תדמיינו שאתם צריכים לשלם על זה שהם קוראים את המאמר.זה תלוי בעלות המוצר שאתם משווקים, אבל לקבל כמה דולרים לכל מכירה, הרווח הנקי שלכם לא יהיה גבוה במיוחד בסוף.

ברוב המקרים, מומלץ ליצור קמפיינים בפייסבוק שמטרתם לאסוף מיילים לרשימת תפוצה שלכם.

למעשה, מודעת פייסבוק שמטרתה לשכנע אנשים להצטרף לוובינר שלכם היא הדרך הטובה ביותר לשווק בתחום הזה.

בדרך הזו אתם תרוויחו פעמיים מהמצטרפים לוובינר:

  • המצטרפים לוובינר יצטרפו גם לרשימת התפוצה שלכם ותוכלו לשווק להם בכל זמן נתון
  • קיים סיכוי שהם יופיע לוובינר וירכשו את המוצר

 

ברגע שהמכירות מתחילות להגיע ממגוון מקורות וצומחות בקביעות, זה הזמן באמת להתחיל להרוויח בגדול ולהרים קמפיין ממומן למשפך השיווקי שהוכיח שהוא עובד.

מסקנות

דרך מצויינת להיכנס לעולם השיווק באינטרנט הוא שיווק שותפים.

השאלה היחידה היא, באיזה דרך אתם תבחרו?

שתפו בתגובות

גיא אדרי
גיא אדרי
גיא הינו היזם של חברת השקדן המתמחה בפיתוח של אסטרטגיות שיווק באינטרנט, בניית אתרים וייזום פרוייקטים מורכבים. גיא התחיל את דרכו המקצועית בעולם האינטרנט עוד כשהיה בן 15 ומאז יזם, ייעץ והקים מספר מיזמים מוצלחים בעולמות השיווק לאירועי ספורט בעולם, חברת בניית אתרים מובילה ועוד. כחלק מתפיסת עולמו של גיא בתחום ומתוך רצונו להעביר הלאה את נסיונו הרב לאנשים שרוצים לקדם את עתידם בעזרת רכישת ידע פרקטי, גיא בנה קורס ייחודי ומקצועי ביותר בעברית לבניית אתרים ונכסים דיגיטליים. את אהבתו לספורט גיא מגשים בטיולי גלישת סנובורד וגלישת גלים ברחבי העולם.
מאמרים קשורים
הדרכה חינמית מיזמים מצליחים

אסטרטגיות ודרכי פעולה של יזמים שכבר הצליחו!

למד כיצד להקים עסק לבניית אתרים שמרוויח 5 ספרות כל חודש!
שליחת הטופס מהווה הסכמה להצטרפות לרשימת התפוצה שלנו
הדרכה חינמית:
איך להקים עסק רווחי לבניית אתרים שמרוויח כמה אלפי שקלים בחודש!
שליחת הטופס מהווה הסכמה להצטרפות לרשימת התפוצה שלנו
איך להקים עסק רווחי לבניית אתרים שמרוויח כמה אלפי שקלים בחודש!
שליחת הטופס מהווה הסכמה להצטרפות לרשימת התפוצה שלנו
הירשמו לעדכונים
קבלו אסטרטגיות ודרכי פעולה של יזמים שכבר הצליחו!
שליחת הטופס מהווה הסכמה להצטרפות לרשימת התפוצה שלנו